Назва проєкту: «Ukrainian MarTech Companies»Період реалізації: Лютий — серпень 2025 рікЗа партнерства та підтримки: YouScan та Dentsu
Огляд проєкту
Ukrainian MarTech Companies Catalog має на меті популяризацію українського MarTech на глобальному рівні та демонстрацію його конкурентних переваг.
Довгострокове бачення каталогу полягає у формуванні системного джерела знань про стан та динаміку розвитку українського MarTech-ринку в глобальному контексті.
Каталог включає:
У дослідженні представлено мепінг 225+ українських MarTech-компаній, розподілених за:
● географією,● сегментами,● часом на ринку,● кількістю працівників.
Також каталог містить деталізовані профайли 50+ компаній, які взяли участь у дослідженні.Основні сегменти: загальна інформація, монетизація, інвестиції.
Методологія
Каталог створено на основі опитувань MarTech-компаній, відкритих джерел і експертної валідації у співпраці з YouScan. До вибірки увійшли компанії з українським корінням та зареєстровані в Україні. Дані перевірені через офіційні реєстри, LinkedIn та інтерв’ю з експертами, що гарантує актуальність і точність результатів.
Географія проєкту
У дослідженні брали участь як фаундери, що залишаються в Україні, так і засновники з українським корінням за кордоном.● Україна — 50%● США — 25%● Європа — 15%● Інші країни світу — 10%
Значення каталогу
● Глобальний вплив. Дослідження орієнтоване на міжнародних інвесторів, партнерів та клієнтів, що інтегрує українську MarTech-екосистему у світовий ринок.● Регулярність. Оновлення та повторення кожні 1,5–2 роки для підтримки актуальності даних і діалогу з ключовими стейкхолдерами.● Післяпроєктний ефект. Результати залишаються корисним ресурсом для компаній, сприяючи новим партнерствам та інвестиціям.
Зв’язок з командою
Якщо у вас є запитання чи пропозиції щодо каталогу, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту: moc.metsysocehcetau%40tcatnoc
Менеджерка проєкту: Овчіннік Юлія (Ovchinnik Yulia) moc.metsysocehcetau%40kinnihcvo.y